Mmmbop

mina dear friends är äntligen hemma från usa/afrika. känns mycket bättre att ha dem nära till hands.
jag går runt och är sunkig och har tråkigt, men eftersom att det är söndag är det fullt tillåtet. min kost har endast bestått av två st hallon smoothies och en näve nacho chips. har fortfarande i minnet surprise middagen vi hade i fredags för att klara har fyllt år. kvällens tema var rött och innehöll allt en tjejmiddag ska innehålla. mat, efterrätt (en ny grej vi kommit på som kallas grädde med grädde), film, fula kort och cissi som flirtar med en kille på kundtjänsten i telefon =). är väldigt sugen på att se filmklippet på ida och amanda när de asgarvar åt "den bröt isen"-skämtet. 

det suger att:

  • prison break har tagit feta långa uppehållet
  • jag är för lat för att göra roliga saker, som åka snowboard
  • jag inte är utomlands
  • mitt hår när det är nyborstat ser ut som mellan brorsans i Hanson, typ år -98

jag kan mer afrikanska än klara. besi judu på dig.    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är kul. Hehe, grädde med grädde .)(Jag är helt into det här med enögda smileys) LED VÄGEN LED VÄGEN hug, /Cha

2007-01-26 @ 16:07:27
Postat av: Anonym

Ebba, jag gillar att läsa dig blogg. fast det känns som vi alla har trappat ner lite på att vara aktiva bloggare. Jag kanske ska försöka fjäska hos folk och sammla kommentarer :D KRAM K

2007-01-30 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback