let's waste time

livet rullar på. ingen har skrivit på very länge, men nu när både klara och charri har klämt fram varsit inlägg känner jag mig så illa tvungen. inte för att det är något negativt med blogg, men man måste ändå ha ett visst mått kreativitet och det är inte alltid man har det. blabla blubbe tack för krubbet.....HUGG IN!
(citat: timon och pumbaa)
i skolan känns det mesta ganska meningslöst som vanligt, men jag ska inte klaga. har hakat på klara och charris teori om att samtliga lärare är inne i någon form av livskris. ganska skojsigt att sitta och spekulera omkring, och jag är ju inte typen som gärna sitter och spekulerar. ägnar mig hellre åt fåniga saker som att titta på mingelbilder på nätet, hålla för namnet och kolla om jag kan vilken kändis det är. (det är sant, jag brukar faktiskt göra det). ett annat tips om man har tråkigt (hm..) är att kolla på så ska det låta på webb-tv. bättre underhållning får man leta efter! hahah (error på geek- varningslampan)

saker som piggar upp:

  • att sjunga "all night long" ut i natten
  • att min pappa har joinat friskisklubben-börjar fnissa varje gång jag tänker på det
  • att desperate housewifes säsongsstartade idag (och lost imorgon)
  • att semmeldagen närmar sig-fettisdagen forever!


  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du är jätte duktig på att skriva. ska du inte bli reporter för VR, det skulle nog passa dig, på ett bra sätt. KRAM

2007-02-14 @ 22:20:36
Postat av: Anonym

Instämmer med föregående talare!

2007-02-17 @ 11:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback