The holiday, hah

Är jag en aktiv bloggare? svar: nej.
Men nu är det lov, och bara för att det är så underbart så kan jag väl skriva ett inlägg. Den fina grejen med lov är att man inte behöver göra någonting av värde, om man inte som jag anser att göra ingenting är av ganska högt värde i sig självt. Iallafall slöar vi dagarna i ända och det är mysigt så in i bänken. Jag inledde detta lov med att vara på spa med Ida och våra madres och bada bubbelpool och äta lyx mat, hur bra som helst. Resten av lovet har jag spenderat tillsammans med brudsen och det har varit om möjligt ännu bättre.

Är lite sur på mig själv som missade prison break i måndags. Håller på att få ett sammanbrott snart om jag inte får se det! Cissi, rädda mig!

Vad gör man om man har tråkigt:
  • Hyr en film - föhoppningsvis med Jude Law, haha
  • Klagar på att det inte finns nåt att göra - inte lika trevligt som föregående, men mkt vanligare
  • Spelar familje geni - räddaren i nöden, alltid lika uppsattat...nästan
Hejdå

Kommentarer
Postat av: K*

Hej min bloggande vän. visst är det roligt, man finner sig totalt meningslös när man inte har något att skriav om. men du är bäst Krampådig

2007-04-13 @ 00:14:30
Postat av: C

GO BEE! äntligen ett ägginblogg! KRAM

2007-04-13 @ 12:37:56
Postat av: K*

hörru, inte i östergötland. som svar på tal

2007-04-24 @ 20:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback