det ligger

just nu känns det mesta ganska bra. jag har fyra dagars lov framför mig och en inplanerad partykväll på måndag. det är ju trots allt valborg. hade mysig grillkväll med chazz och klazz igår. det blev en helkväll med mat, dans (dans estetarna på g på köksgolvet), bob dylan och blockflöjt. samt lite scrubs senare på kvällen. mkt nice.
blä. kom just på att jag har rätt mycket skolarbete som borde påbörjas, men det löser sig nog (hm..)

det återstår endast några få veckor av våran vistelse på söderbaumska. blandade känslor faktiskt, men mest skoj. just nu längtar jag faktiskt galet mycket till sommarlovet och peace & love som är min enda inplanerade grej den här sommaren. jag ska gå på tingsek konserten hur mycket som helst,  även om ida klagar. just det, hon ska ju va i staterna hela sommaren. wäää, kommer sakna min lilla prima! hehe, kom just att tänka på årets sommarplåga:

conozsco un barco
se llama ana, ana se llama ella
y puede cerrar, cerrar tú fuerte
limpie en nuestro canal
pero en mis ojos siempre es un barco
(asgarv)

saker jag kommer sakna med söb och våran klass:
  • att man kan sjunga hur mkt man vill, hur högt man vill i korridorerna samt på toaletten - kommer i och försig att gå musik estet så just den punkten kanske håller i sig
  • när ida blir utkastad på grund av för ljudliga och störande skratt anfall
  • att man alltid måste påminna frej om att han är på fel lektion
  • att man kan gå med översta knappen uppknäppt (att gör en ebba) en hel dag utan att någon bryr sig

snyft /bee

ps. skulle aldrig för mitt liv vilja gå ett år till på söb, om det var någon som uppfattade det så.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Men Hejsan! :-)
Du har väl kikat på TheGuide idag!
Tiffanys, Vera Wang, Carré Copenhagen...mm...
(nu kan man kommentera med)

Ha en underbar dag! :-)

Postat av: K*

lycka är när ebba bloggar

2007-04-29 @ 12:16:22
Postat av: Anonym

Eres un poodle .)

2007-04-29 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback