utter?

hej världen.
jag förvånar (och skrämmer) mig själv lite när jag kommer på att jag spenderar en vecka i skolan även fast jag hade kunnat vara någon annanstans. denna vecka är det meningen att vi ska få uppleva arbetslivet, alltså praoa. men lat som jag är har jag inte fixat någon praoplats i tid, så jag sitter i skolan tillsammans med ett gäng andra latisar. det är i och för sig väldigt mysigt och skrattigt. det är meningen att vi ska plugga, och jag hade allvarligt tänkt att denna vecka skulle jag jobba grymt effektivt, men nähä. vad hände? jag gör inte ett piss förutom sitter och klagar på att jag inte gör någonting. det är liksom back to the vanliga. det enda bra jag åstadkommit denna vecka är min och charrs super gulliga lilla broschyr om ekonomi. hurray

alltså, denna vecka har jag:

  • inte pluggat
  • spasmat mig igenom asgarv med charr och klar
  • omedvetet försökt ställa mig bredvid hockey/misshandlade-killen
  • varit på öppet hus och fått lite mer ångest över vad jag ska gå för gymnasium
  • klagat (i och för sig inget speciellt för denna vecka eftersom det händer titt som tätt)

to be or not to be, a herring?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Iih, Ebba din konjak! Hähä, bäst.

2006-11-23 @ 12:52:21
Postat av: Klars

Babbs, jag tycker om våra spasmer dagar tillsammans. KRAM

2006-11-23 @ 22:12:00
Postat av: Klara

BLOGGA BLOGGA BLOOOGA. !

2006-11-28 @ 08:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback