snow hurts

rubriken skulle va lite fyndig ändring på min och charris favvo låt Love hurts. det lyckades sådär.
det jag menar är att snön har skadat mig idag, eller inte snön i sig utan snarare isen på trappan. jag började min dag med att göra fetaste vurpan det första steget jag tar utanför min ytterdörr och slår i ryggen. en kort sekund tror jag att jag blivit förlamad eller brytit ryggraden eller så. det var dock inte så illa, men jag har grymt med pain. 
har iallafall uppgraderat mig från ig-barn igår till skrytsam mvg-nörd idag (mkt stolt), men har även blvit utsatt för charri&klara mobbing på no-lektionen. ¡hola! jag upptäckte just hur man gör specialtecken. jag är ett data underbarn.   
       peez                                                                  


Kommentarer
Postat av: Klara

Härligt att vi har ett data underbarn här i I.T branchen. Hähä.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback