shoo

wzup mah niggah?

'cause I'm a hiphoper, yes I am. No, I'm not.
är ännu ovan med den nya bloggen. av någon anledning håller jag fast vid min lunar blogg. I have to let go. mohhahaa
när jag läser charrs och klars bloggar känner jag mig lite fånig som inte skriver lika fint och djupt som dom, men det är som sagt inte min image. hela föregående vecka kantades av mega mycket skolarbeten, och det bara fortsätter. förstår inte hur vi ska kunna överleva denna tortyr kallad nian. jag är i och försig lite slöare än dom flesta, men hallah! det går inte en dag utan att jag och peliroja (min trogne vän som alltid står vid min lata sida) får små panik-stress-gahh utbrott på hur mycket vi har att göra. men fight on, my dear friend.

o, min fagra mö. vad vore livet utan dina ögons ljus som lyser upp i de kalla midvinternätterna? (snyft)

lista på saker jag vill ha:
  • jullov
  • prison break dvd:n
  • ny plattång (kände mig oerhört klumpig när jag klev på min förra)
snart ska jag försöka rädda denna måndag från att  vara helt  menlös genom att titta på prison break. det är min filosofi. hah

Kommentarer
Postat av: Anonym

tortyr är helt rätt ord. Jag har inte någon snygg avsluts replig på mina komentarer, du har pözz eller pözzah och Cha har hug /c... Jag hara bara M.V.H mikae... nej jej jag menade Klara

2006-11-14 @ 16:08:25
Postat av: kkkk

BLOGGA MER EBB's, JAG GILLAR DIN BLOGG SÅ MYCKET ATT JAG MÅSTE ANVÄNDA CAPSLOCK. KRAM

2006-11-20 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback