aloha!

välkomna till mitt första blogg inlägg.
jag kommer inte ens försöka skriva massa djupa och filosofiska saker för då kommer mina kära vänner klara och charri bara sitta och fnissa lite hånfullt åt mig och viska massa saker som jag inte får veta, och när jag blir lite frustrerad och frågar vad de viskar om kommer de garva ännu mer och säga nåt i stil med "du är så söt ebba" och jag kommer bara känna mig dum. så det är inte ens nåt jag kommer försöka mig på. fast det gör inte så mycket, för det är ändå inte min stil. 

jag menar inte att jag inte tycker om er, tjejer, för det gör jag verkligen. men jag tror ni förstår vad jag menar.  


Kommentarer
Postat av: Klara

Okej Ebbs, detta är lite kul, jag bara gissade på att du hette Ebbaac. Och vet du vad, jag hade rätt. hm, det är lite pinit om det nu är så att det är inte är rätt Ebbs, men i så fall får det väl vara så. Jag tycker att det är lite halv lustigt att vi tänker i samma banor, Jag kunde luska ut vad du hette på blogg på försa försöket. Aja , ha det så bra!

Postat av: Anonym

Å, Ebba. Du är verkligen söt :) Snyggt första blogginlägg, jag är utomordentligt glad att du ville joina oss på blogg! Hug, /C

2006-11-07 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback