jul på ingång

jul, jul strålande jul!
endast en vecka kvar till julafton, känner mig som ett störigt litet barn. men om jag hade fått välja skulle jag nog ändå åkt till san diego med charri. jag är en avundsjuk liten..nånting. men ser i allafall fram emot en peaceful jul här hemma och blir snart jävligt förbannad om det inte kommer nån snö. vad gör min snowboard för nytta i garaget? helt värdelöst att det ska va iskallt utan snö. jag har i och försig inga vinterskor, men ska det va vinter ska det väl för fan va snö. blääää....i signad juletid. ska inte bli alltför arg nu när det är så fridfullt och shit. 

det är nice att

  • det snart är jullov
  • jag har alla julklappar köpta
  • jag har gjort klart alla arbeten och jag vet att jag är en skrytig unge
  • vi har en halv aladdin ask hemma
  • det är prison break ikväll
     

Kommentarer
Postat av: Klara

BAbbas. det är jul och du ska inte få någon julklapp av mig =) KRAMKRAMRKLAM

2006-12-19 @ 12:24:31
Postat av: Anonym

BABBAAA DU ÄR BÄST OCH PUDLIG HIHI PUUUSSS /CHA

2006-12-19 @ 12:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback