ja?

när man sitter här och lyssnar på min käre brors skönsång kommer man att tänka på....inte ett piss för det låter för jävligt! gahhh. sluta! och för allt i världen, börja inte vissla! (min brors vissling är bland det värsta en männska kan bli utsatt för)
ja...det är redan december (var är snön??) och jag känner mig ganska lugn faktiskt. hade trott att jag knappt skulle kunna andas under högen av läxor och arbeten som skulle varit inlämnade, men där ser man! har faktiskt inget arbete som jag ligger efter med. ska endast göra min so-rapport, men palla. längtar grymt mycket till jullovet, men det ska faktiskt bli lite trist att lämna klassen i flera veckor (eller hur långt är  ett jullov?). vi hade värsta höjdar partyt i helgen =) haha

har även fått en stark längtan efter coldplay. 

dåliga skämt som dragits ganska nyligen:

  • om man ska låna kan en kompis....bajsa (extremt asgarv, tårar rann)
  • alla barnen kollar på southpark utom klara för hon kollar på pingu (bara frej skrattar)
  • jag har kommit på ett skämt!....och det har en poäng!! (ida mkt stolt)
  • livet är hårt, sa stenen (skämtet som har poäng)  

tur att jag har så många att skratta med

     


Kommentarer
Postat av: Anonym

OHYEAH. Hm, kom på att Klaras skämt var omvänt... Anw, HUG

2006-12-04 @ 21:42:34
Postat av: Ida

haha fett bra ebba. du är en bra blogger. puzz_hej

Postat av: Klara

Ebba, rättelse: Om man ska låna pengar Kan en kompis.... Bajsa

2006-12-11 @ 11:57:18
Postat av: ebba

jaja...bajs som bajs

2006-12-14 @ 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback