hej och hå

nu är julafton över. blev riktigt mysigt faktiskt. ida och co. var här och vi åt massa mat och spelade "så det kan låta". blev lite hysteriskt, som alltid när våran släkt ska sjunga, men allt som allt blev det riktigt trevligt. har faktiskt inte alls känt mig stressad inför denna jul, som min käre vän klara (gatsopare.blogg.se). men den här tiden på året har jag inte riktigt energin att hetsa upp mig över saker. ägnar mig mer åt stillsamma grejer, typ sova i klaras soffa/fotölj/säng. men har iallafal et helt jullov att se fram emot. blir stockholm i helgen och jag hoppas att få träffa lite kompisar i veckan.

mina julklappar i år:
  • smink - ett kit! är väldigt svag för kit.
  • kläder - supersnygga byxor (mamma berättade glatt att hon redan provat dom en gång...) underkläder och ett supers snidigt underställ (mamma berättade glatt att hon provat även det..)
  • värsta high tech - stämapparaten
  • 50 kronors parfym  (hm...)
  • massa bra böcker
saknar charr som sitter och glassar i san diego, men får väl njuta av den svenska vintern här hemma. ehm..var är snön?

kram på er

Kommentarer
Postat av: Klara

Jul är alltid jul... Alla vill vara dör cha är, hm hon är en lyckans ost! Min fotölj är verkligen bra, jag fattar vad du menarr. Skum kommentar av mig, men men. Nu ska jag på dop. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback